Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 19 juni 2010

Shoppning från Hööks.

Av Niemelä Falk - 19 juni 2010 16:21

Köpte lite saket ifrån Hööks idag, blev en rosa grimmar som det står : Superstar på! (Ville helst inte ha en Rosa men Kimberly övertalade mig! ;)

Ska ha den på tävlingar.)

Ett grönt grimmskaft som matchar grimman blev det med.

Ett par blåa ridstrumpor.

Sporrskydd.

Ett blått hoppspö.

Ett par sporrar.


Aja här kommer lite bilder från det jag köpt!   


See Ya //Linnea


  Rosagrimma , 69:- Kr Cob. " Superstar"

  Gröntgrimmskaft 25 :- 2m.

  Blåaridstrumpor 49:- 36/39

  Sporrskydd 12:-  Svart

  Blåtthoppspö 69:- 50cm.

  Sporrar


 
 
Ingen bild

Hej

19 juni 2010 18:55

Man får inte ha grimma på tävlingar. Man måste ha träns. Man får inte ens lasta ut hästen ur transporten med grimma. Man märker att du inte kan något om hästar/tävlingar :S

 
Ingen bild

Hej

19 juni 2010 18:58

Fortsätter på den andra kommentaren jag skrev. Man får ha lädergrimma också. MEN, man måste ha grimskaft med kedja på.

 
Ingen bild

Linnea NF

21 juni 2010 17:28

SVAR till HEJ : vilken tur att du lägger dej i då!
jag vet jag är inte helt jävla dum eller!
jag tävla clear rounder nu med min häst.
så då spelar det ingen roll!
men tack för tipset!

 
Ingen bild

HEJ

22 juni 2010 02:22

men idiot. du kan ju skriva de. låter som om du ska tävla sm med din jävla häst.
sen så skriver du att du vinner? ursäkta men man kan inte vinna clear round tävlingar. det hör man på nammnet. idiooot! det är faktiskt bra att jag lägger mig i, för du vet faktiskt inget ;)

 
Ingen bild

mej

27 juni 2010 15:49

HAHAHAHAH!
ja du , jag vann på tiden!!
snälla håll dej till ditt lilla liv , jag vet vad en clear round är!
men jag vann som sagt på tiden!
aja tack för att du lägger dej i!

 
Ingen bild

mej

27 juni 2010 15:52

och en sak till!
du ska fan inte kalla min häst för "din jävla häst"!
du har för fan inte träffat han eller nått!
haha tror du att jag ska tävla SM så tro de då!!
hahahah!!
visst jag skriver mkt om tävling!
men om det inte passar sig att läsa de jag skriver kan du sticka!!

 
Ingen bild

Camilla

27 juni 2010 16:04

Fegt att inte kunna stå för vem man är. Bevisar ju bara att man inte står för det man säger utan tydligen bara är avundsjuk. Men Linnea, kolla upp ip nummret på fegisen!

 
Ingen bild

Elisabeth

27 juni 2010 16:33

Hon kanske tänker ha grimman i transporten och sen lasta ur med träns när hon kommer på större tävlingar. Boyzon är ingen jävla häst och det vet vi alla som kan nått om hästar, men är man en avundsjuk snor unge ...ja, då kanske han är en jävla häst. ha,ha tragiskt med avundsjuka!! Heja Linnea o Boyzon som VANN!!!!! HI,HI. LINNEA ETT TIPS: Lösen skydda bloggen så kan vi följa era framgångar utan den avundsjuka som nu smyger i bloggen...Då får snorisen söka någon annan att störa sig på tillsammans med sin käpphäst.

 
Linneas kusin Elin Falk

Linneas kusin Elin Falk

27 juni 2010 19:02

Jomen tjena! Jag kan inte riktigt hålla mina fingrar istyr när jag läser vad (ursäkta mitt språk) idioten skriver. Att inte kunna stå för vad man säger är så jävla patetiskt. Vafan ska du öppna käften för om du egentligen inte "vill"? För om du så gärna skulle vilja lägga till en åsikt som du står för är väl det rätt så smart att skriva ut ett namn, eller hur? Antagligen så känner du Linnea, och är så jävla avundsjuk att du sjunker så lågt att du skriver ett ANONYMT inlägg om "hennes jävla häst"? Eller så har du helt enkelt inget liv. Sorgligt med sant.
Ska avsluta med att säga att du är så varmt välkommen till min blogg och ta en diskution med mig, om du vågar vill säga. Fega jävel :)

puss och kram! / Elin Falk

http://eelinfalk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards