Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

1 år , - jag faller isär

Av Niemelä Falk - 30 mars 2011 01:27

Jag har inte mycket att säga förutom att jag faller isär.

 

Ett år har gått

Ett år utan dig

Ett år som är bestående av 365 dagar

Ett år som har varit det värsta året i hela mitt liv

Ett år som har varit ett år för mycket utan dig

Ett år jag aldrig trodde att jag skulle klara av

Men jag kämpade vidare för dig , fina Pontus ♥♥♥


Blickar tillbaka på alla fina minnen,alla fina stunder och alla åren.

Du var så mycker mer en än häst , du var mitt barn,min bror,min bästa vän.

Du lärde mig att se saker i livet som ingen annan.Det var du som lärde mig allt.

I nästan 12 år var du mitt liv,dom bästa 12 åren i mitt liv!

Jag minns att för exakt ett år sedan så vid den här tiden var det de värsta i hela mitt liv.

Väntan på att du skulle försvinna ur mitt liv föralltid,hade tiden innan känns som bara ett hot. Inget som en dag skulle bli verklighet.

Du hade för mycket kvar att leva,för mycket kvar att visa.

Jag minns det som om det vora för några minuter sen,ångesten,paniken och tankarna. Efter att jag förlorade dig känns det svårare att lita på någon,svårare att se roliga saker och vara glad. Den gnagande ångesten biter sig fast.

Du var för värdefull och en för stor del av mitt liv för att förlora.


Jag skulle kunna skriva flera dagar om allt vi gjort,för ingen annan har gjort och upplevt det vi fick göra.

Istället för att skriva så håller jag handen på hjärtat och kramar halsbandet , för jag vet ju - att jag kan inte se dig , men jag känner att du alltid är med mig,min fina vän.



Saknaden knäcker mig snart,jag vill bara ha dig tillbaka.

Tack för all vår fina tid, den finaste och mest värdefullaste tiden i mitt liv .

Tack

   ♥            

jag älskar dig fina vännen!♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards