Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

hoppträning 2/7. FILM

Av Niemelä Falk - 2 juli 2010 23:45

Hoppade Boyzon i paddocken , idag var han lite piggare !

Hoppade studs på 50 & 70 cm.


först 2 kryss och sedan 1 räcke sedan 2 kryss efter igen.

hoppas ifrån båda hållen.

han var super duktig.


tränade oxå med att hålla en jämn och stadig galopp och likadant med traven.

Han blir stadigare & stadigare för varje gång .


Så träning ger färdighet!


Här kommer några filmer , inte dom bästa men ni ser på ett ungefär i allafall! =)


See Ya//Linnea

  Linneaniemeläfalk&Boyzonsign

Boyzon i trav .

Boyzon i galopp.Lite seg i början , men går super bra sen ! =)


Boyzon Hoppar , 3 hinder .

 
 
Sabina Zander

Sabina Zander

3 juli 2010 17:13

sv: Tack så mycket! :D
Han är en New forest och vi tävlar i LB hoppning, snart dressyr och ev fälttävlan oxå ;)

Tack igen! :D

http://szander.blogg.se

 
mikaela

mikaela

3 juli 2010 20:53

meh åh :(

http://mikaaelaskoglund.blogg.se

 
Ingen bild

linnea nf

3 juli 2010 20:58

svar till Sabina : oj de var skit bra de ! :D

 
Ingen bild

linnea nf

3 juli 2010 20:59

svar till mikaela : :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards