Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Tyck och tänk " Vad ska jag dra upp" ?

Av Niemelä Falk - 17 juli 2010 22:30

Nu har ni chansen och säga vad jag skulle kunna dra upp i min blogg nu.

Kan vara allt , tex : olika bett,träningar,tips. Eller en massa annat :)

jag ska svara och tipsa så mkt jag kan ! =)

Skulle vilja ha ett ämne som jag kan dra upp och som alla mina läsare kan tycka och tänka till om ! :)



Finns en kategori som heter " Tips"

kolla där , på det jag svarat på till dej ! :)




 
 
Lovisa

Lovisa

17 juli 2010 22:42

sv; kommer inte på ngt just nu :P haha =) Ja, det är kul!:D

http://www.puissance.blogg.se

 
Ingen bild

linnea

17 juli 2010 22:47

sv till lovisa : jajamen de är de ! :p

 
Ingen bild

Emma

17 juli 2010 22:48

hej !
skulle vara roligt om du skulle tycka och tänka till om bett av olika slag ?(:

 
Ingen bild

Katarina Ekbergh

17 juli 2010 22:48

Inridning. skulle vara inressant om du skrev hur du gjorde med Boyson!:)
ha de bra!

 
Ingen bild

Linnea Nf

17 juli 2010 22:49

sv till Emma : okej ja det skulle jag kunna göra! :) kram

 
Ingen bild

Linnea

17 juli 2010 22:49

sv till Katarina : ja det vore kanske intre :)

 
Tilda

Tilda

18 juli 2010 07:01

Du får gärna berätta hur man blir kvitt alla dessa hemska insekter, jag får snart ett nervsammanbrott o då har vi inte ens nämnt hur hästarna tycker om saken, fy fasen alltså!

http://guldis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

linnea

18 juli 2010 09:51

sv till Tilda : jag har gjort ett inlägg om de nu ! :)

 
isabella björkman

isabella björkman

18 juli 2010 09:55

SV: skriv om nya bett och sånna enkla tips man kan ha nytta av i vardagen! :)

Kul att du läser min blogg så ofta, *hihi* :D

http://ihb.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea

18 juli 2010 10:11

sv till Isabella : hihi jajamen ! :)
kan försöka med något sådant ! :)

 
Rosanna Zimdahl

Rosanna Zimdahl

18 juli 2010 10:17

kommer ju inte på nåt!:p

http://www.hastdiggaren.blogg.se

 
Ingen bild

linnea

18 juli 2010 10:23

sv till Rosanna : okej =)

 
Matilda

Matilda

18 juli 2010 10:46

SV: tack =) Gulligt av dig =)

jag har två varmblod och den ena omskolar jag just nu =)
Vad har du för häst?

http://vickysutbildning.blogg.se

 
Sophie

Sophie

18 juli 2010 11:08

Jättefin blogg :)

Hmm, ta upp de olika bettens inverkan på hästen, vet så många som köper bett utan att ens veta vad funktion de har.. Skrev en uppsatts om det i skolan & det var väldigt uppskattat, även från den ohästkunniga läraren som satte betyg på det ;P

http://sussiiis.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea

18 juli 2010 11:12

sv till Sophie : tack så mkt! :)
ja du jag håller med dej helt!vissa vet inte vad dom håller på med! :s
ska göra ett inlägg om de så fort jag kan! :) kram

 
Ingen bild

linnea

18 juli 2010 11:20

sv till Matilda: jag har ett varmblod :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards