Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Boyzon ´s inridning!

Av Niemelä Falk - 17 augusti 2010 12:25

Jag blir så förbannand på folk!

Jag har fått mycket påståenden och annant gällande Boyzon´s inridning! Det är jag som har ridit in han , tro det eller ej !

Så jag vill inte höra ifrån alla andra som inte varit med eller något , som säger att Malin Brunzell red in han , för så är det inte!


Jag red in han själv men fick mycket tips och hjälp av min moster Marlene Falk.

När de gäller Malin Brunzell så skickade vi iväg han efter 4 ½ månaders inridning av mig till hon så vi kunde få ett godkännande att han var säker!


"Träffade malin och hon sa att han redan  var inriden när du köpte han ?! !

                                                  
                             Sanna


svar : NEj det stämmer inte! han var inte ett dugg inriden när jag köpte han.

Utan jag gjorde de själv . men jag kan berätta allt om ni ska lägga er i mkt till!

Har ni mer frågor så kan jag skriva ett HELT inlägg till er folk som inte har nått med mitt inridande av min häst Boyzon Sign!

blir så jävla arg , fan hela min släkt vet ju för f´n att de är jag som gjort de!

men om ni har mer frågor ellr påstående så säg till så ska jag skriva varje jävla dag vad jag gjorde med han och lärde han!


p.s jag skiter i hur sur och så ni blir , men när folk ska lägga sig i om nått som inte dom har nått att lägga sig i! jag säger bara som de är!

Tack!


 
 
Stina

Stina

17 augusti 2010 12:51

Folk är avis för att dom köper dyra hopphästar med toppstam, då vi köper billiga varmblod som klarar det lika bra som deras hästar! ;)

http://ginkasvitlok.blogg.se

Niemelä Falk

17 augusti 2010 14:38

bra sagt! ;)
våra hästar är dom bästa!

 
Ingen bild

Zarah Z

17 augusti 2010 16:29

Fattar att du blir arg när folk påstår något se inte har någon aning om. Om du har ridit in din häst vet du bäst själv :)

Niemelä Falk

17 augusti 2010 16:48

jajamen :s

 
LINNEAS MAMMA

LINNEAS MAMMA

17 augusti 2010 19:53

Nej Boyzon var INTE inriden när vi köpte honom!! Linnea har gjort det mer eller minder själv med viss hjälp av min syster alltså Linneas moster OCH Boyzons tidigare ägare MB! Men grejen var den att vi skickade honom till MB för att det skulle bli helt rätt med vissa saker och där var han i 3 veckor. MEN till saken hör att LINNEA red på han INNAN han åkte iväg till MB.+ att hon lärt han själv att hoppa m.m När han kom tillbaka från MB så skulle Linnea precis börja trava på han. Vad har hänt efter det?? Jo enheldel b.l.a en del tävlingar vem har fått han dit då?? JO LINNEA SJÄLV!! Som sagt LÄGG ER INTE I DET NI INTE HAR EN ANING OM!!!!!!!!!!!!!!!!

http://minamyror.blogg.se

 
josefine

josefine

17 augusti 2010 22:30

förstår dig, så jävla rätt att skriva de av dig! :)

http://josseuden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards