Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

HOPPTRÄNING

Av Niemelä Falk - 30 september 2010 09:31

Hoppade Boyzon i paddocken igår , och det gick som det gick...

Elin följde med mig till stallet sen så hoppade jag han i paddocken, mest små hinder för att  jag bar skulle pröva han lite innan tävlingen på söndag.

typ 50-60 cm hinder.

Han kändes jäte fin och så , mjuk och följ bar,lite pigg bara ! :)


sen kom jag mot ett hinder i galopp sen hade jag en stöd bom framför och då snubblade han på den så han gick ner på knä så jag blev avkastad rätt in i hindret!

Knäcke 3 bommar och hinkarna.

fick ont i armen och tummen , men även rygg och nacke..

Boyzon gick de bra för som tur var!

Hoho just de det där var andra gången jag ramlade av han på snart 3 år! ;)

efter det tvekade han 2 gånger men sen hoppade han som om inget hänt.


Nöjd med han..


Är hemma i dag för jag har så sjukt ont i nacken & ryggen så mamma har ringt och beställt tid på vårdcentralen.

armen är lindad med! ;/

 

3 dagar kvar.


  

 
 
Josefine Freéd

Josefine Freéd

30 september 2010 10:50

Usch då ;/ krya på dig!

http://minfux.blogg.se

 
elinwallgrenhöglin

elinwallgrenhöglin

30 september 2010 16:17

bästa dagen

http://www.elinpojkflickabast.blogg.se

 
maya

maya

3 oktober 2010 16:24

sjukt fim häst

http://livetmednodde.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards