Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Pontus , 060694 - 300310 <3

Av Niemelä Falk - 25 november 2010 19:48

Saknar min Pontus,Vila i frid hjärtat 060694-300310!
fy fan nu kommer ångesten och tårarna igen,min älskade vän fattas här!
Jag saknar allt vi gjort och allt som hänt,att du skulle försvinna var det värsta som skulle hända jag sa ; när du försvinner tar jag livet av mig.
Men jag står kvar,jag stannade kvar för dig!
För mig var du hela min värld,mitt liv och min vän,det var med dig jag kände trygghet,och det var med dig jag kände styrka.
Att lämna en vän efter 12 år är det värsta jag gjort,något mer plågsamare kommer aldrig att hända!
Du är det första jag minns från min barndom,den första jag lärde mig att älska,den första jag lärde mig att lita på och att om man kämpa så kommer man längre en någon annan!
Tårarna rinner och ljusen brinner varje kväll för dig,halsbandet är alltid på och du är bredvid mig,det vet jag,jag känner dig ju..jag bara ser dig inte..
7 månader har snart gått men det är lika tufft som det var den där mest sjuka dagen då det var dags att säga hejdå.
Det hugger fortfarande lika hårt i hjärtat,tårarna rinner lika mycket och rädlsan av att aldrig få se dig igen finns kvar.


Varje dag och natt önskar jag att jag ska vakna upp,ur den här marddrömmen som jag lever i utan dig,När jag vaknar upp ska du vara här och du ska vara frisk och du ska aldrig försvinna,ALDRIG !
Snälla kan ingen bara väcka mig ? och bara säga att det är en marddröm.
jag vill ha dig här hos mig, så du kan torka mina tårar,och vara den som bara du kunde vara.
Saknar dig så jävla mycket älskling , jag ber dig.. Kom tillbaka!!!!
Ljusen brinner bara starkare och starkare ju fler trårar som kommer,jag saknar dig hjärtat,snälla kom tillbaka,jag klarar inte livet utan dig




Vila  I Frid hjärtat , jag älskar dig!

          gör så ont att inte ha dig här....

 
 
Emmy

Emmy

25 november 2010 20:01

Vännen! =/

http://freejump.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

sara

25 november 2010 20:02

usch jag grinar! :'( kram!

 
Ingen bild

emma

25 november 2010 20:03

vila i frid hjärtat!

 
Ingen bild

k

25 november 2010 20:03

hjärtat! :(

 
Isabella Bergh

Isabella Bergh

25 november 2010 20:06

Vet att det är svårt nu vännen.... men du måste fortsätta leva, lev för han

http://cassechuck.blogg.se

 
Ingen bild

linnea nf

25 november 2010 20:06

tack emmy vännen :(

 
Ingen bild

linnea nf

25 november 2010 20:06

tack sara :( (L)

 
Ingen bild

linnea nf

25 november 2010 20:06

tack k

 
Ingen bild

linnea nf

25 november 2010 20:07

tack älskade isabella , älskar dig hjärtat

 
Ingen bild

elin

2 december 2010 19:49

hjärtat, han har det bra där han är, du kommer att få träffa & se honom igen en vacker dag, jag vet hur det känns att förlora en man verkligen älskar av hela sitt hjärta, 12 underbara år md din Pontus kommer tillbaka, jag lovar dig, jag finns jämt här om du vill prata vännen, jag älskar dig av hela mitt hjärta & jag vill aldrig, aldrig någonsin förlora dig, men minnena brinner fortfarande, dom finns kvar, och Pontus finns oxå kvar där, han står brevid dig hela tiden, jag lovar att han gör det, du & Pontus var det bästa man kunde se ihop, jag lovar att du kommer att få träffa honom igen :') :(

Vila i frid älskade Pontus!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards