Linnea Niemelä Falk & Boyzon Sign  HÄSTBLOGG

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

INTRESSANT

Av Niemelä Falk - 8 januari 2011 09:57

Har verkligen en intressant sak på gång!

Ska få blir skötare och tränare åt 2 travhästar , en bloding och ett kallblod. Blir till att rida dom och sedan emallan åt köra, Emellan åka in på banan och hjälpa till vid snabbjobb och tävling.

Ska bli väldigt intressant att få göra något utöver ridningen oxå , se hur det går till på trav sidan.

 

Detta ser jag verkligen fram emot!   

 
 
Ingen bild

Lovisa

8 januari 2011 10:05

Hajj, det låter skit skoj:)
lycka till och så får du skriva hur detg går?=)<3

Niemelä Falk

8 januari 2011 10:12

Hejhej , jaa det verkar jätte spännande! :)

jaa gud det ska jag ,

 
Céline

Céline

8 januari 2011 10:47

SV: hihi tack så mycket :D
Haha, ja dom tyckte det var super kul :D
Ja på sätt och vis halva min :) har henne på halvfoder, hihi. Du kan läsa mer i ett inlägg jag nyss publicerade :D

http://celineaden.blogg.se

 
timmie

timmie

8 januari 2011 10:51

Kul att testa på något annat också! Själv så var trav ingenting för mig haha! Föredrar att sitta på.

Sv: haha ja, det är massor som säger att jag är lik honom, öven zac effron säger en del! Men man får väl ta det som något possitivt haha! =0)

Hoppas du får en mysig lördag!

http://www.melanozz.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

8 januari 2011 11:00

*** vad kul:) Själv är man medryttare på en föredetta travare:) Dom är ddå sjukt mysiga<3 Lycka till ;D

Niemelä Falk

8 januari 2011 17:22

jaa ska bli sjukt roligt!! :D

jaa dom är bäst! kram

 
carro

carro

8 januari 2011 11:51

trav är inte min "sida" liksom men lycka till, och hoppas det funkar bra! :d
Ska du tävla trav också så småningom? :)

http://asslatjejerna.blogg.se

Niemelä Falk

8 januari 2011 17:21

hihi okej ! :) jaa det hoppas jag men , eller jag vill lixom bara lära mig en massa mer saker och inte bara om ridning , så ska bli spännande! :)

nej det tror jag inte :)

 
emmaa- ryttare&fotograf

emmaa- ryttare&fotograf

8 januari 2011 12:11

jätte fin bloggg verkligen :D

följa varandra i bloglovin kanske?:)

http://emmahellgrenn.blogg.se

 
Isabella Bergh

Isabella Bergh

8 januari 2011 16:04

Vem ska du göra det för och vilken bana ska ni åka in till?:p

http://cassechuck.blogg.se

Niemelä Falk

8 januari 2011 17:17

Det blir nina & mia westling , och bergsåker! :)

 
Sätilaryttaren Emma - stolt varmblodsägare!

Sätilaryttaren Emma - stolt varmblodsägare!

8 januari 2011 16:17

sv; okej :)
ja men precis, hon kom ju inte sist =)

http://satilaryttaren.blogg.se

 
emmaa- ryttare&fotograf

emmaa- ryttare&fotograf

8 januari 2011 17:42

sv; tacktack, jag lägger till dig nu då.
tyvär är hon inte min. men jag få rida henne hur mycket jag vill för det är ingen annan som rider henne:)

http://emmahellgrenn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niemelä Falk - 27 maj 2011 15:35

Har ingen blogglust på denhär bloggen om jag rider eller nått annat så uppdaterar jag på http://linneafalks.blogg.se . Men måste erkänna att jag saknar den här bloggen! :( ...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 11:10

Säljer nu min jätte fina Allround Kingston sadel som är svart. Den har legat på D-Ponny/Liten häst. Ska sälja den nu för att min häst har musklat om sig. Super skön att rida i och skulle tippa på att bommen ligger mellan 16-18 ".   SÄljes för 4...

Av Niemelä Falk - 8 maj 2011 08:12

Drar till stallet mellan 12 och 2. OCh vid 3 ska jag vara hos kallblodsstoet och börja jobba med henne idag . Skit roligt! :) ...

Av Niemelä Falk - 5 maj 2011 18:03

Fy fan vad jag är glad! Fick nyss ett samtal av Glenn om att grannen ville ha min hjälp med att rida in hans kallblodssto , wiiie fy fan vad roligt! :D ...

Av Niemelä Falk - 29 april 2011 21:31

ÅH jag är så glad , jag har världens bästa ponny!   Tänkte bara åka till stallet och mocka osv . MEn var så sjukt härligt väder så jag sadlade han och gick ner i paddocken där en bana och en bomserie var uppe. Skrittade han i båda varven och ha...

Presentation


Boyzon Sign
-2003
I min blogg skriver jag om mig och min D-ponny om våra träningar och tävlingar.

Kategorier

Fråga mig

20 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards